A térdízületek ki repülnek. 5 tipp a hátfájás mentes repülőútért


a térdízületek ki repülnek vállsérülések tünetei

Egy hosszú utazás után nehéz átállni a másik időzónára, akár napokig rosszul érezhetjük magunkat emiatt. Szakértők azonban segítenek, hogyan lehet legkönnyebben átvészelni ezt az időszakot.

5 tipp a hátfájás mentes repülőútért

Legyen az alvás prioritás az utazás előtt Aludjunk eleget az utazást megelőző éjszaka. A rossz tervezés, a késői pakolás és más stresszfaktorok is rossz hatással lehetnek az utazásunkra, megnehezítve az alkalmazkodást egy másik időzónához — mondta W. Christopher Winter alváskutató.

Pakoljunk úgy, hogy segítsük az alvást Ez főleg akkor fontos, ha a repülőgépen nehezen alszunk. Legyen nálunk nyakpárna, füldugó, arcmaszk és kényelmes ruhák, hogy minél jobban tudjunk álomba szenderülni. Időzítsük az alvást Nem elég eleget aludni, az időre is figyelni kell.

A leggyakoribb térdbetegségek

Egy másik szakértő, Christine Hansen azt mondtahogy az embereknek egy nap kell már ahhoz is, hogy hozzászokjanak a két időzónás különbséghez. Ehhez azonban előzetesen fel tudjuk készíteni magunkat. Ha mondjuk tízórás a különbség, akkor érdemes öt nappal előbb rákészülni, és lefeküdni vagy felkelni mindig két órával előbb vagy később, attól függően, hogy melyik irányba repülünk. Csökkentsük a koffeint Egyértelműnek tűnik, de sokan mégis isznak kávét vagy más koffeintartalmú italt utazás előtt. Egy nappal az indulás előtt már javasolt elhagyni a koffeint.

Thuasne Hungary

Így az új időzónában megfelelő időben tudunk aludni. Ellenőrizzük a helyünket Nem mindegy, hogy hol ülünk a repülőn.

a térdízületek ki repülnek kar ízületi fájdalom

Ha már van tapasztalatunk, hogy a folyosó vagy az ablak mellett tudunk jobban pihenni, válasszunk ennek megfelelő helyet. Ha szükséges, és megtehetjük, akkor utazzunk business classon.

Koronavírus: a legveszélyesebb ülőhely a repülőn

Kerüljük a kék fényt az út alatt Sarah Morgan, a VitaminIQ nevű appot a térdízületek ki repülnek cég alapítója és vezetője azt javasolja, hogy viseljünk kék fényt blokkoló szemüveget a repülőn. A kütyükből és LED-égőkből kibocsátott kék fény ugyanis élénkítő hatású, ahogy a szemünk látja, az agyunk felébred.

Ha ezt ki tudjuk zárni, nyugodtabb, pihentetőbb lehet az utazásunk. Mozogjunk a repülőn Fontos, hogy nyújtóztassuk ki a lábunkat az utazás előtt és közben is, majd a leszállás után is. Sokáig egy helyben ülve befeszülhetnek a vállak, a csípő és a térdízületek, így a mozgás segíthet — például az is, ha felemeljük a karunkat.

Vivafit mágneses térdpánt turmalinnal

Számoljuk ki, hogy mennyit alszunk a repülőn Nézzük meg előre, hogy mennyi idő lesz ott, ahova érkezünk. Ha reggel érünk oda, akkor próbáljunk aludni a gépen, mert így frissebben szállhatunk le és kezdhetjük a napot úti célunknál. Ha viszont este érkezünk, akkor nem jó ötlet a gépen aludni: így ugyanis melegítő kenőcs az oszteokondro-zishoz első éjszaka lehet nehéz, ami az egész átállást rosszabbá teheti.

  • Gyakran azonban nem számolnak azzal, hogy a térdbetegségek esetében az elhanyagolt, kezeletlen ízületi problémák súlyosabb károsodáshoz vezethetnek, melyek sok esetben műtéti úton történő kezelést igényelnek.
  • A kezek viszketnek és az ízületek fájnak
  • Repülés visszeres lábbal Amikor külföldre megyünk általában a repülővel való utazás a leggyorsabb és legkényelmesebb választás.
  • Glükozamin és kondroitin-ammateg

Ne alkoholizáljunk Sokan a térdízületek ki repülnek alkoholt inni a repülőn, mert így legyőzik a félelmeiket, csakhogy nem tanácsos inni. Ez dehidratálja a testet, ami csak rontja, elnyújtja a jetlag tüneteit. Ha azt is gondoljuk, az alkohol elálmosít, az igazság az, hogy az alvás minősége nem megfelelő ittasan.

  • A térdízületet ízületi porccal borított ízületi felszínek, az ízületi szalagok, valamint az ízületet annak környezetétől hermetikusan elválasztó ízületi tok alkotják.
  • Milyen gyógyszereket kell venni az oszteokondrozis esetén
  • Porckopással járó fájdalmas tünetekkel küszködöm a térdízületben.
  • Ízületi brachialis artrosis

Hidratáljunk Az ugyanakkor fontos, hogy elég vizet igyunk az út során, így ugyanis könnyebben tudunk átállni az új időzónára. A víz mellett hasznos lehet a folyadékban gazdag ételek, így az uborka, zeller, paradicsom, dinnye és áfonya fogyasztása is. Kerüljünk összhangba a Nappal Ahogy megérkeztünk, próbáljuk megnézni a napfelkeltét vagy a naplementét.

Repülés a térd meniscusában

Ez ugyanis segít a cirkadián ritmusunknak alkalmazkodni az új helyszínhez. A napfény segít az agynak észlelni, hogy mennyi az idő és milyen hormonokat kell termelni, ezáltal gyorsabb lehet az átállás.

a térdízületek ki repülnek kenőcs vörösre

Mozogjunk a megérkezés után A testmozgás segít serkenteni a vérkeringést, az endorfin termelését, így a cirkadián ritmusunk könnyebben áll át. Optimalizáljuk a környezetet.